štvrtok 25. februára 2016

YSL - Black Opium

Ahojte! 

Na letisku som si krátila čas v duty free zóne, kde majú okrem iného aj parfémy a kozmetiku. 
Uvidela som tam Yves Saint Laurent - Black Opium Eau de Toilette, ktorý som už dlhšiu dobu chcela vyskúšať, no stále nebola príležitosť. Prvé streknutie na biely vzorkový papier sa mi stalo osudným. V momente ma zaujala! Je v nej doslova cítiť jar, na ktorú už všetci tak netrpezlivo čakáme. 

Luxusne sa trblietajúci flakón iba pridáva na príťažlivosti. 



Sladko-kvetinová vôňa, kde sú dominantnou zložkou hlavne čierne ríbezle, sa môže niekomu zdať ťažká, ale podľa mňa je nevtieravá a dokonale podčiarkne ženskú zmyselnosť. 



Srdce obsahuje jazmín, kvet pomarančovníka, čajové lístky, zelené kávové zrná. V základe nájdeme pižmo a dreviny a hlava má v sebe čierne ríbezle, hrušku a mandarínku. 

Síce je to iba toaletná voda, no na výdrž sa nemožno sťažovať. Vydrží takmer ako parfúmová voda. 


Stačí pár kvapiek na pulzujúce miesta a objavíte nový druh závilosti, ktorá je vysoko náviková. 

Krásny zvyšok dňa! 


1 komentár: