sobota 3. decembra 2016

Evelin 8in1 Total Action - zázrak na nechty

Ahojte!

Určite si každá z vás v živote prešla "zlým" obdobím. Či už kvôli chorobe, stresu, alebo hocjakou zmenou a dôsledok toho bola napr. zmena kvality nechtov či vlasov alebo pokožky. 

Moje nechty boli vždy také nejaké beztvarové a už vôbec nie dlhé. Tak som zvolila pohodlnejšiu cestu a nosila gélové. Po ich odstránení to nebolo žiadne príjemné prekvapenie. Nechtíky boli oveľa oslabenejšie ako pred modeláciou a vééélmi dlho sa mi dávali dokopy. 

Raz mi jedna známa poradila tento malý/lacný zázrak. Volá sa Evelin 8in1 Total Action a nedám naň dopustiť! Do dvoch týždňov od odstránenie geláčov mi moje nechty krásne spevneli, prestali sa lámať a začali konečne rásť! Konečne sa mi podarilo vypestovať si krásne dlhé nechty a hlavne zdravé. 
Nikdy som neverila, že aj ja môžem mať nádherné nechty, na ktoré sa nebudem vedieť vynadívať. 


Odporúčam tento spevňujúci lak používať naozaj podľa návodu. Každý deň aplikujte jednu vrstu, na štvrtý deň odlakujte a odznova, po dobu aká je nevyhnutná pre vás.

Nie sú síce dokonalé, ale pre mňa je to pokrok. Už som si prestala okusovať aj kožičku v okolí nechtov :D, ďalší pokrok...A samozrejme už žiadne geláče, veď aj tak sa už "nenosia"…Prirodzenosť nadovšetko.



Tomuto produktu sa naozaj nedá nič vytknúť. Ešte aj cena je prijateľná pre každého. Na stránke www.eveline.eu stojí 2,95 Eur. Dostanete ho aj v 101 drogerie, kde je cena tuším taká istá. 


Majte krásny víkend!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára