streda 11. mája 2016

Rebarborová bublanina

Ahojte!

Jar/Leto najviac milujem hlavne kvôli všetkým tým druhom ovocia, ktoré dozrievajú u nás v záhrade. (Tie mám totiž radšej než tie kupovance, aj keď v niektorých prípadoch musím siahnuť po tých "obchodových"). A teda môžem sa realizovať v pečení, ktoré mám viac v obľube a aj mi ide lepšie než varenie :-D (ZATIAĽ). Ako sa hovorí všetko chce svoj čas a človek niekedy a v niektorých oblastiach potrebuje dospieť alebo aj dozrieť ako napríklad spomínané ovocie...



Tento koláčik som piekla ešte cez víkend (pre maminku ku dňu matiek) a keďže sme mali rebarboru a najviac ju milujeme v bublanine nebolo o čom! A mám super rýchly recept, ktorý zvládnu aj ženy "nepekárky".  



Takže prikladám aj ten, aby ste cez leto mohli vypekať bez toho aby z vás tieklo len pri vstupe do kuchyne :-) 

Recept: 

  • 4 celé vajíčka
  • 2 šálky polohrubej múky
  • 1 šálka kryštálového cukru
  • 1/2 šálky mlieka
  • 1/2 šálky oleja
  • 1 vanilínový cukor
  • 1 prášok do pečiva
Postup je ešte jednoduchší. Všetky ingrediencie zmiešame dokopy, vylejeme na plech a poukladáme ovocie podľa vlastnej chuti. 

Ja som navrch dala ešte posýpku z múky, cukra a masla. 



Dobrú chuť a krásny týždeň! 

1 komentár:

  1. Anonymný10/11/2016

    prosim prečo už nepridávate príspevky na Váš blog? Bude ešte fungovať?

    OdpovedaťOdstrániť