piatok 5. februára 2016

Relax

Ahojte! Pod slovom "relax" si každý predstavíme niečo iné. Každý oddychujeme inak a každý z nás si svoje baterky dobíja pri rôznych činnostiach. Dnes Vám priblížim, čo najviac v poslednom čase dobíja mňa. Samozrejme najviac a najlepšie si oddýchnem na masáži a v saune, kam sme po Vianociach začali aj s priateľom a rodičmi pravidelne chodiť.  Ale o tom bližšie niekedy nabudúce.:)

Moj druhý "dobíjač" je príroda a dlhé prechádzky tam. Stromy, kľud a ten bezstarostný pocit sú pre mňa najviac. Chodila by som tam a prechádzala sa aj celé hodiny…keby mám toľko času…Včera som sa bola prejsť v Smoleniciach, kúsok od nás. 
Je to také rýchle riešenie, keď niekam chcem ísť a neviem kam. Spojila som ale dve veci. Išla sa prejsť, vyvetrať hlavu a vyskúšať nového "kolegu" :-D (viď príspevok nižšie). 

Tak aspoň taká malá, rýchla ukážka. 
(Fotky som kapánek upravila a podotýkam som iba amatér:))







Určite odporúčam, kto tu ešte nebol alebo nepozná, povinne navštíviť, či už kvôli prírode, histórií alebo dobrému jedlu v jednej z reštaurácií. 


Aký druh "relaxu" preferujete vy? 


Krásny víkend všetkým!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára