pondelok 8. februára 2016

Nutellové Slnko

Ahojky! 

Aj napriek tomu, že je dnes pondelok a ešte k tomu aj upršaný (teda aspoň u nás) mám super náladu a veľmi dobre som sa vyspala. Ako by to bolo nezačať štart týždňa bez sladkých raňajok! 




 Dnes som si pripravila "nutelové slnko" keďže ho všetci máme v posledných týždňoch nedostatok a trpíme deficitom slnečných lúčov. Je to veľmi jednoduchý recept a ešte jednoduchšia príprava. Už dlhšie som to videla kolovať na nete, tak som sa rozhodla si to pripraviť aj ja. 


 Stručná príprava

Budeme potrebovať jedno lístkové cesto a jednu nutellu. Cesto si rozvaľkáme a podľa veľkého guľatého taniera orežeme. Ja som použila tri kusy. Čiže cesto, nutella, cesto, nutella a posledné cesto navrch. Samozrejme voľba je na Vás koľko poschodí chcete mať. Potom som do stredu položila pohár a okolo narezala pásiky, ktoré som potom zatočila.  Potrela vajíčkom, aby to malo zlatistú farbu a dala zapiecť. A takéto krásne zlaté slniečko vzniklo. 






Je to naozaj delikatesa. Do pár minúť bol fuč. 

Dobrú chuť prajem a krásny dník! 


2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super som rada, že si skúsila a že chutí. Ďakujem a čo sa týka príspevkov, chystám veľa vecí, určite si prídeš na svoje, treba stále sledovať :-)

      Odstrániť