streda 10. februára 2016

Zdravé raňajky

Ahoj! 

Dnešok som začala "zdravými raňajkami". A to ovsenou kašou, ktorú si pripravujem pomerne často, len som si trošku pozmenila postup. Doteraz som si vločky varila s mliekom a potom dochutila, dozdobila podľa chuti, nálady a predstavy. No kým sa to všetko vychladne….nechce sa mi vždy čakať, keď som hladná alebo sa niekam ponáhľam…Určite to poznáte aj vy :D nie vždy je čas vychutnať si raňajočky ako cez víkend…




A tak som si jedného dňa zobrala mixér nahádzala doň vločky, otruby, nejaké ovocie (najčastejšie dávam buď banán alebo jabĺčko) škoricu a trochu vody. A mixujem, mixujem kým nie je konzistencia akú chcem. Potom už len dozdobím hocjakým iným ovocíčkom, opäť škoricou, orechami…A môže sa ísť jesť! Dnešok patril pomaranču, plátkami mandlí a milujúcou škoricou. 




Dobrú chuť! 
Úspešný zvyšok týždňa všetkým!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára