nedeľa 7. februára 2016

GOSH - MATT LIPSTICK

Krásnu nedeľu všetkým! Dnes Vám predstavím svoje najobľúbenejšie matné rúže GOSH. Určite ich poznáte, nakoľko sú na trhu už niekoľko mesiacov. Priznám sa, že rúže som nemala najskôr veľmi v obľube, no čo uzreli svetlo sveta tieto krasotinky, zamilovala som sa. Sú dostupné v 8 krásnych odtieňoch (001 Matt Baby lips, 002 Matt Rose, 003 Matt Antique, 004 Matt Coral, 005 Matt Classic Red, 006 Matt Rasberry, 007 Matt Cherry, 008 Matt Plum)


Veľmi ľahko sa nanášajú a ich výdrž je nekonečná! Môžete s kľudným svedomím jesť aj piť a rúž stále drží! Týmto na mňa neskutočne zapôsobili a musela som si zaobstarať všetky farby! :D 

Jediné negatívum, ktoré pociťujem najmä v chladných mesiacoch je, že trošku vysušujú pery. Je lepšie po odlíčení naniesť na pusu hydratačný balzam. 


Najradšej mám odtieň 002 Matt Rose. Väčšinou patrí k môjej každodednnej rutine. Vyzerá prirodzene a nenápadne, čiže sa hodí k akémukoľvek outfitu, či do práce alebo školy. 





Nižšie som si pre Vás pravila fotky všetkých farieb na mojich perách.



001 Matt Baby Lips , 002 Matt Rose


003 Matt Antique , 004 Matt Coral


005 Matt Classic Red , 006 Matt Rasberry


007 Matt Cherry , 008 Matt Plum


Značka GOSH u mňa patrí už dlhší čas na popredné miesto v dekoratívnej kozmetike, no pri každej ich novinke mám pocit, že výrobky sú čím ďalej tým lepšie a vždy som nimi ohúrená. 

A ktorý odtieň máte obľúbený ? 

Krásny zvyšok víkendu! 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára