pondelok 12. decembra 2016

Vianočný čas

Ahojte!

Opäť je tu ten čas…čas zázrakov a nádejí….čas najkrajší v roku. Pre mňa určite. A keďže som si príchod na svet naplánovala zrovna v tento "čarovný" okamih, mám ho o to radšej a je o to viac kúzelnejší. 

3. Adventná nedeľa je nenávratne za nami a Vianoce čoraz bližšie a ja sa ako každý rok neviem dočkať. 

Milujem ten kľud a pokoj, ktorý vládne v ovzduší, všade samé svetielka mihajúc sa z domov a ich vianočných dekorácii, vône dobrôt, ktoré Vám vykrútia nosy už za rohom a samé vianočné koledy, ktoré každému o chvíľu lezú na nervy. V tento čas sa zdá byť všetko vynimočné, iné ako voľakedy a v každom z nás sa rozcítia tie najkrajšie emócie - láska, dobro a porozumenie. 

Navôkol všetko graduje zvianočnením a tak som sa aj ja nechala strhnúť do tejto príjemnej vlny. Celoročné dekorácie som konečne vymenila a nahradila ich tými jedinečnými, vianočnými. 


K úplnosti chýba už iba snehovobiela prikrývka...















Krásny začiatok týždňa! 











2 komentáre:

  1. Anonymný1/06/2017

    Ahojky kedy bude nejaky prispevok ����

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný4/11/2017

    Ahojky chcela by som sa spitat či este budes pridavat prispevky bola by skoda taky pekny blog aby zanikol ☹️

    OdpovedaťOdstrániť