piatok 5. februára 2016

OLYMPUS PEN

Ahojte! Pred pár dňami sa moja "elektronická zbierka" rozrástla o nového člena a to fotoaparát OLYMPUS PEN E-PL 7. Dlho som premýšľala, či investovať peniaze práve do tejto značky a tohto modelu. No po prečítaní rôznych recenzíí, fôr som sa nakoniec rozhodla si ho zaobstarať. 

Má 16,0 Mpx a musím povedať, že fotky vyzerajú celkom dobre aj pri menšom a horšom svetle. Mňa osobne veľmi zaujala možnosť výmeny objektívov. Keďže som iba "začiatočník" fotograf a teda amatér, časom ak sa zlepším (dúfam), si môžem objektív bezproblémov vymeniť, podľa potreby a druhu fotenia. V ponuke je veľmi široká škála a určite si prídu na svoje aj skúsenejší a náročnejší fotografi.

Za ako ďaľšiu výhodu považujem a pre mňa plus je dotykový a vyklápací 3" displej. Displej je možné vyklopiť 90° smerom nahor  a 180° smerom nadol. Toto je určite veľké plus pre "selfie" fotky. Človek ich aspoň nemusí robiť naslepo 100 krát :D 

Fotku možno spraviť v 14-tich rôznych filtroch, čo je tiež veľmi zaujímavé, aj keď neviem či konkrétne pre mňa využiteľné. Fotky mám najradšej originál odfotené, prípadne s drobnými úpravami. 

Balenie obsahuje okrem iného aj externý blesk, nakoľko ho fotoaparát zabudovaný nemá. Určite to nie je veľké negatívum, keďže ja často blesk nepoužívam, aj keď v niektorých situáciách to môže byť obtiažne.

Pre mňa maximálna výhoda a pohodlnosť je pripojenie a prepojenie napr. s telefónom cez wifi. Fotky nemusím sťahovať do pc a následne do telefónu. Stačí si stiahnuť bezplatnú aplikáciu a za minútku máte fotky v mobile. Určite to šetrí veľa času. 

Čo sa týka výzoru a dizajnu je olympus pen e-pl 7 v "retro" štýle. U mňa to znamená, nezmazateľné plus. :) Veľmi obľubujem tento štýl na určitých veciach a tento je priam kúzeľný! Je vyhotovený v troch farebných prevedeniach (čierna, biela a strieborná) a je teda na Vás a Vašom vkusu, ktorý si vyberiete.

Mne učarovala biela farba, ako môžete vidieť na fotkých nižšie.







Na cestovanie, výlety a nezabudnuteľné zážitky je ako stvorený. Všade sa zmestí, je ľahký a neopakovateľné momenty dokáže perfektne "zvečniť".  

Krásny dník! 

2 komentáre:

  1. Anonymný2/06/2016

    tvoj blog som nasla uplne nahodou ale velmi sa mi na prvy pohlad zapacil aj ked tu nieje zatial vela prispevkov dufam teda ze sa to bude iba rozrastat a bude tu vela vela prispevkov drzim palce :) a mala otazka budes pridavat aj prispevky ohladne mody?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Karinka Ďakujem veľmi pekne �� Určite budú často pridbúdať nové a nové príspevky, ešte som len v podtstate začala. A čo sa týka módy isto tu budú príspevky aj tohoto druhu �� Nechaj sa prekvapiť ��

    OdpovedaťOdstrániť