streda 9. marca 2016

*Bra*

Ahojte!

Tiež ste si v posledných týždňoch všimli v obchodoch nevystužené podprsenky? Keď som ich prvý krát uvidela, pomyslela som si; "kto to preboha nosí?! Veď to nemôže všetko udržať pokope!" Znova unáhlené závery a predsudky voči niečomu, čo som ani nevyskúšala…Môj názor sa zmenil v momente, keď som si ich vyskúšala…Sú také pohodlné! Nikde netlačia a dokonca ramienka sa dajú nastaviť, čiže  výsledný dojem vôbec nie je "ovisnutý a bez tvaru" ako to bolo v mojich prvotných predstavách…

Hneď som si zobrala dvoje balenie balené po dvoch v klasickej kombinácii čierna - biela a červená - bledoružová a utekala k pokladni…



Samozrejme pod úzke tričká či blúzky ich neodporúčam, nakoľko cez ne môže presvitať, čo nechceme…ale pod volnejšie svetríky, či tričká alebo len na doma je to parádička. Nič netlačí a tým, že sú čipkové pôsobia veľmi sexy, čím môžete prekvapiť aj svojho partnera :-)




V H&M ich majú za 14,99€ za jedno balenie, ktoré obsahuje dve podprsenky. Určite to nie je koncečná v nevystužených podprsenkách v mojom šatníku a čoskoro doplním aj ďalšie…



Za mňa určite "Must Have!" 
Krásny dník! 

2 komentáre:

  1. Ja nosím takéto úplne najradšej, prvú som si kúpila pre vyše rokom v tezenise a teraz stále dokupujem ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich najskôr úplne zavrhovala, ale hned po prvom vyskúšaní som sa zamilovala :) Musíme dať niekedy spolu shopping :-D

      Odstrániť