štvrtok 25. februára 2016

*New in*

Ahojte!

Čo by to bol výlet bez nakuknutia do obchodov…Samozrejme v Nórsku tomu nebolo inak...

Takže dnes by som vám predstavila moje nové maličkosti, ktoré som si tam nákupila. (Nakoľko dve z nich na SK vôbec nepredávajú, iba na nete).

Dlho som pokukovala po kefe "Tangle Teezer", no nejako stále nenastala tá správna konštalácia hviezd, aby som jednu vlastnila aj ja. Na výlete si vždy doprajem tak nejako viac ako doma a keď som ju uvidela, bolo jasné, že bez nej už neodídem.

Češe naozaj šetrne, vôbec mi netrhá vlásky a je to naozaj príjemné, ako by mi masírovala celú hlavu.
Nakoľko mám hrubé "drótovité" vlasy so sklonom k zamotaniu,  na moje počudovanie ich veľmi ľahko rozčeše (nie jednu kefu som si polámala).

Zaobstarala som si ju v zlato-čiernom cestovnom balení. Zozadu má krytku na štetinky, aby sa vám v taške náhodou neponičili.






Ďalšou novinkou sú u mňa štetce na make-up od značky "Real Techniques". Namotala ma na ne pred rokom kamarátka v Anglicku. Vtedy som si kúpila také výhodne balenie, ktoré obsahovalo 3 základné kusy, no chcela som si ešte nejaké dokúpiť. Nakoľko som ich na Slovensku ešte nikde nevidela, iba na internete, ku kúpe nedošlo. A tak keď som ich uvidela v Nórsku, musela som si aspoň dva kúpiť. Sú naozaj príjemné, ľahké, štetinky mäkkulinké na dotyk s pokožkou. 

Pracuje sa mi s nimi super, bola to taká láska na prvý dotyk a prvé vyskúšanie :) Keď som si neskôr zaobstarala sadu štetcov od Zoeva, musela som si na ne tak nejako zvykať. Milujem obe značky a obe majú niečo do seba, no možno o trošku viac sa mi lepšie maľuje s Real Techniques. Ale určite obe značky patria na TOP miesto…a môžem ich na stopercentne odporúčať. Pri mojom každodennom líčení používam z oboch značiek. 

Jediné negatívum značky Real Techniques je, že má oveľa menší výber ako Zoeva. 

Samozrejme každý musí prísť na to, čo mu vyhovuje sám. 






Aké štetce používate na make-up vy?  
Máte s týmito skúsenosť?

Krásny deň! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára