štvrtok 31. augusta 2017

Každodenná rutina

Ahojte!

Každá žena by mala dbať na svoj zovňajšok, veď ktorá z nás by sa nechcela páčiť svetu, ale najmä sebe. Pretože spokojná a šťastná žena je úspešná žena a všíma si to aj okolie. 

Samozrejme je v dnešnom svete podstatný aj make-up, ktorý má iba podčiarknúť krásu každej z nás, čiže to s ním netreba preháňať. A pre dokonalý make-up musíme mať perfektný podklad, ktorý docielime pravidelným čistením a hydratovaním pleti. Každá pleť musí byť hlavne hydratovaná a áno aj zmiešaná/mastná. 

Čistením nezabezpečíme iba poriadny podklad pod make-up, ale aj jeho odstránenie, ktoré je taktiež veľmi dôležité a verím, že každá z Vás mi dá za pravdu, ak si dovolím tvrdiť, že základným pravidlom je neísť spať neodmaľovaná!!! Je to to najhoršie, čo môžete svojej pleti urobiť. Ona musí v noci regenerovať a hlavne dýchať a nie mať zapchaté póry a v neposlednom rade nie je ani nič príjemné mať posteľné prádlo od zvyškov make-upu alebo špirály...

Dnes by som Vám chcela predstaviť ako sa pravidelne 2x za deň starám o svoju pleť a aké výrobky používam. Používam značku Yves Rocher a sadu Sabo Végétal pre zmiešanú/mastnú pleť a krémy (nočný/denný), sérum a očný krém z rady 25+. Rada 25+ je už pre drobné a začínajúce vrásky. 


S touto značkou som sa stretla nedávno, keď som bola nútená zmeniť svoju zaužívanú značku pleťovej kozmetiky. Túto mi odporučila kamarátka a aj po vzhliadnutí xy množstva recenzií na internete som sa rozhodla, že ju vyskúšam. 

Tento krok určite nebol jeden z tých "prešľapov", pretože naozaj mi kozmetika vyhovuje, pleť mám čistú, zmatnenú, rozjasnenú a hydratovanú. Nakoľko je to kozmetika na rastlinnej báze, obsahuje veľa prírodných výťažkov.  

Prvý krok: je vyčistenie pleti čistiacím gélom, ktorý zbaví tvár nečistôt a nedokonalostí a nakoľko používam radu pre zmiešanú/mastnú pleť, zabraňuje aj tvorbe mazu. Jemne vmásirujem do pokožky a opláchnem vodou.




Druhý krok: pleť vysuším uterákom dosucha a na vatový tampón aplikujem micelárnu vodu 2v1, ktorou je možné pleť aj odlíčiť, zbaviť nečistôt a zároveň tonizovať pokožku. Taktiež odstraňuje prebytočný maz. 




Sada Sabo Végétal obsahuje účinnú látku zo šišiaka bajkalského, ktorý pleť prekrvuje a zároveň čistí.

Tretí krok: je nanesenie séra s dvojakým účinkom, ktorý preniká hlbšie do pokožky, redukuje drobné vrásky, obnovuje štruktúru pleti a znižuje negatívne vplyvy vonkajšieho prostredia. 



Dávkovanie je naozaj jednoduché a presné vďaka pipetovému aplikátorovi.

Štvrtý krok: je nanášanie buď denného alebo nočného krému, ktorý cez deň zabezpečí zmatnenie a bázu pod make-up a v noci dostatočnú hydratáciu. 


Rad Elixir 7.9 obsahuje výťažky zo 7 aktívnych rastlín a 9 patentov proti starnutiu.

Zložky rastlinného pôvodu:
  • mangiferín z aphloie: chráni kožné bunky
  • extrakt semienok tara: účinný v boji proti ochabnutosti pokožky
  • nositol zo zelenej ryže: spomaľuje proces starnutia pokožky a zlepšuje bunkové dýchanie
  • jablčné oligosidyj: zlepšujú medzibunkovú konzistenciu
  • betaín glycín: chráni bunky proti stresu
  • extrakt zo semien rakytníka rešetliakového: zlepšuje hustotu pokožky, elasticitu a odolnosť
  • aloe polysacharidy: majú hydratačný a upokojujúci efekt, urýchľujú hojenie
Denný krém má redšiu konzistenciu a perfektne sa nanáša ak si naberiete menšie množstvo krému, ktorý rozohrejete medzi dlaňami a nanesiete na pleť.

Zloženie obohatené o bambucké maslo posyktuje pokožke mäkkosť a hebkosť.

Ako vidieť, nočný krém je hutnejší ako denný, nakoľko obnovuje jemnosť a komfort pokožky, dodáva energiu a lesk, redukuje prvé vrásky a ryhy, zjednocuje povrch pleti, bojuje s ochabnutosťou kože.





Piaty krok: je roll-on proti kruhom a vačkom pod očami, ktorý sa 
odporúča skladovať v chladničke pre zvýšenie efektu a príjemného pocitu. Keďže mám kruhy pod očami už od narodenia, tento malý zázrak mi pomáha najmä ráno, keď pleť a očká doslova rozžiari a človek nepôsobí tak unavene. Ako vidíte na fotke, obsahuje špeciálny aplikátor zložený z troch kovových guličiek, ktoré zaisťujú vyššiu účinnosť staroslitvosti.




S touto radou som momentálne veľmi spokojná. Používam ju cca mesiac a už začínam badať pevnejšiu a pružnejšiu pokožku a hlavne rozjasnenú pleť. Sadla mi od prvého použitia, čo som veľmi rada, a považujem to za najväčšie plus, pretože keď som párkrát skúšala iné značky, vždy som sa najskôr celá vyhádzala, čo každý považoval za "normálne" vraj sa pleť očisťuje, no po čase som aj tak s používaním prestala...

Určite každej žene nesadne čo inej, preto treba skúšať, čo Vám sadne úplne najviac a budete s tým, a hlavne s výsledkom po akom túžite, spokojná. 

Toto považujem za svoju každodennú rutinu, ktorú milujem a vždy sa na ňu teším. A myslím si, že každá žena, ktorá obzvlásť používa dekoratívnu kozmetiku, by si mala pleť pravidelne čistiť. Minimálne raz do týždňa je dobré použiť tzv. doplnkovú starostlivosť o pleť použitím pílingu a rôznych masiek. Ale o tom v ďalšom článku. 

Čistíte si pleť pravidelne? Aké produkty používate?

Krásny víkend!


1 komentár:

  1. Musím z ich pleťovky niečo vyskúšať aj ja! Hlavne ten roll-on pod oči sa mi páči, niekedy dávnejšie som mala niečo podobné a presne z tej chladničky to bolo úplne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť