piatok 6. mája 2016

Mokasínok nie je nikdy dosť!

Ahojte!

Čoraz teplejšie počasie nás láka aj núti zhadzovať kusy teplejšieho oblečenia či topánok. Aj keď je počasie vonku stále premenlivé a bláznivé, no ideálne na nosenie jarného, farebného oblečenia. Ja osobne som sa na toto veľmi tešila a dlhóóó čakala.

Každú novú sezónu si rada pridám do šatníka, čo tam ešte chýba a tak zaplniť to prázdno, čo priam kričí. Mojou tohtoročnou "novinkou" sa stali mokasínky! A zrovna milujem také, ktoré ma očaria svojou jedinečnosťou a priam vytŕčajú z davu.


Láska na prvý pohľad! Povedala som si, keď som zbadala tieto "zlaťáky". Uletela som si aj na hrubšej plattforme, vďaka ktorej som aspoň o pár cm vyššia! Na moje počudovanie sú veľmi ľahké a pohodlné. Ne "behanie" po meste priam ideálne! 



Samozrejme nesmú chýbať aj tieto čierne, lesklé krásky. Aj keď v posledných rokoch nosím čiernu farbu čoraz menej (nezámerne), povedala som si, že jedny v neutrálnej farbe sa oplatí zaobstarať. Veď predsa môžem ich kombinovať s hocičím a hodia sa ku všetkému!





Oba kúsky som kúpila na www.topankovo.sk.
Mrknite tam, majú tam naozaj krásny a široký výber a stále nejaké zľavy :-P


Krásny večer všetkým prajem!

1 komentár:

  1. Ach keď tie zlaté vidím, až mi je smutno, že som ti ich vrátila po vyskúšaní :D

    OdpovedaťOdstrániť