sobota 26. marca 2016

*Farfalla mia*

Ahojte!

Vždy ma zaujmú veci ručne a s jedninečnosťou zhotovené. V tom prípade nesmeli zostať nepovšimnuté ani čelenky *Farfalla Mia*, ktoré sú ako inak šité ručne. Myslím si, že čelenky ako také nikdy z módy nevyšli a vždy boli aj budú štýlovým doplnkom, ktorý oživí outfit. 




Moje útla zbieročka pozostáva zo štyroch farebných prevedení. Pre mňa naj farby, ktoré mám najradšej a hodia sa mi k väčšine vecí…Nepochybujem však o tom, že sa moja zbierka nerozrastie aj o nové kúsky. Rodáčky z Trnavy pripravili krásne jarné novinky, ktoré nájdete na eshope.


Aj keď mám momentálne vlasy oveľa kratšie, čelenky budú pre mňa vždy nie len ako módny doplnok ale hlavne praktický kamoš, vďaka ktorému mi vlasy nezavadzajú pri hocjakej činnosti…a nemám ich tak povediac "všade" :D 


Táto kvetinková je moja najnovšia. Keď som si ju objednávala bol ešte február a tak nejak som si chcela privodiť trošku jari a farieb…


Ak Vás zaujali pozrite si stránku www.farfallamia.sk - kde okrem čeleniek nájdete aj čiapky, šále alebo novinku ruksačiky, kabelky či štýlové prívesky… 


Krásny dník! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára